Typ: MTB, Celková váha balení: 956g, Průměr: 27,5", Způsob montáže: Pevná oska, Přední, Baleno po: ks, Pro Center Lock, Výška ráfku: 19,8mm, Šířka ráfku:. F15(110mm), Materiál: Hliník
Deore XT je jedinečná horská sada, na kterou se spoléhají generace bikerů po celém světě. spolehnout.
Bezpečnostní upozornění
UPOZORNĚNÍ
Informace o instalaci, nastavení a výměně výrobků, které nenajdete v uživatelské příručce, vám poskytnou na místě zakoupení nebo u distributora. (https://si.shimano.com).
Kvůli bezpečnosti si před používáním důkladně přečtěte tuto „uživatelskou příručku”, dodržujte ji pro správné použití a uložte si ji, abyste se na ni mohli kdykoliv odvolat.
Následující pokyny je třeba vždy dodržovat, aby se předešlo osobním poraněním a fyzickému. Pokyny jsou zatříděny podle stupně nebezpečí nebo poškození, které se mohou vyskytnout v případě nesprávného používání produktu.
NEBEZPEČÍ - Nedodržení pokynů bude mít za následek smrt nebo vážné poranění.
VÝSTRAHA - Nedodržení pokynů by mohlo mít za následek smrt nebo vážné zranění. mít za následek osobní poranění nebo fyzické poškození zařízení a okolí.
VÝSTRAHA
- Před jízdou na kole zkontrolujte, zda jsou kola bezpečně upevněna. Nesprávné používání uvolňovací páčky osy/páčky rychloupínáku může způsobit odpadnutí kola a pod. a může vést k vážnému zranění vlivem pádu.
- Pneumatiky by měly být před použitím nahuštěny na tlak označený na pneumatikách nebo ráfcích. Pokud je na pneumatikách nebo ráfcích uveden maximální tlak, nepřekračujte spodní uvedenou hodnotu.
WH-M9000-TL: Maximální tlak = 2,8 bary / 41 psi / 280 kPa
WH-M9020-TL: Maximální tlak = 2,6 bary / 38 psi kPa
WH-M8000-TL: Maximální tlak = 3 bary / 44 psi / 300 kPa
WH-M8020-TL: Maximální tlak = 3 bary / 44 psi / 300 kPa
WH-M8100-TL: Maximální tlak = 3 kPa
WH-M8120-TL: Maximální tlak = 2,5 bary / 36 psi / 250 kPa
- Vyšší než uvedený tlak může způsobit náhlé prasknutí a/nebo náhlé uvolnění pláště s důsledkem vážného poranění. Před jízdou na kole se důkladně praskliny; pokud najdete nějaké znaky prasklin nebo jiných neobvyklých stavů, kolo NEPOUŽÍVEJTE. Toto kolo nebylo navrženo pro jízdu kolem z kopce ani pro jízdu typu freeride. V závislosti na jízdních podmínkách může osa kola prasknout. To může vést k selhání osy kola, což může vést k nehodě, jejímž výsledkem by mohlo být vážné zranění nebo dokonce smrt.
- Před jízdou na kole zkontrolujte kola, abyste se ujistili, že špice nejsou ohnuté nebo uvolněné a že na povrchu ráfku nejsou zářezy, škrábance. Pokud zjistíte některý z těchto problémů, nepoužívejte kolo. Kolo se může zlomit a vy můžete spadnout. Zkontrolujte, že nedochází k separaci ani praskání uhlíku.
- Nepoužívejte s ráfkovými brzdami. Tato kola jsou navržena výhradně pro použití s kotoučovými brzdami. Nejsou kompatibilní s ráfkovými brzdami.
- Po důkladném přečtení návodu k obsluze tento návod pro možné použití v budoucnu uložte na bezpečném místě.
Koleso typu s oskou náboje E-THRU
- Zkontrolujte, že i po bezpečném utažení uvolňovací páky uvolňovací páky osky uvolňovací páky uvolňovací. Pokud je uvolňovací páka osy na stejné straně jako rotor kotoučové brzdy, existuje možnost, že si budou překážet. Překáží-li rotoru kotoučové brzdy, přestaňte ji používat a spojte se s místem zakoupení nebo distributorem.
- Zkontrolujte, jak se používá uvolňovací páka osy. Pokud se uvolňovací páka osky nepoužívá správně, kolo může z kola odpadnout a výsledkem může být vážné zranění.
Koleso typu s oskou náboje F15 E-THRU
- Toto kolo se může používat v kombinaci se speciální přední vidlicí a E-THRU. Pokud se používá v kombinaci s jakoukoli jinou přední vidlicí nebo oskou náboje, může dojít během jízdy k odpojení kola od kola s důsledkem vážných osobních poranění.
- Když montujete přední kolo na přední odpruženou vidlici, vždy dodržujte pokyny uvedené v návodu k obsluze pro přední odpruženou vidlici. Zabezpečovací metoda, jakož i utahovací moment předního kola se liší podle typu použité přední odpružené vidlice. Pokud nedodržíte pokyny, přední kolo může vypadnout z přední odpružené vidlice a výsledkem může být vážné zranění.
Koleso typu s rychloupínákem
- Zkontrolujte, že i po maximálním utažení páčky rychloupínáku dlaní páčka rychloupínáku nepřekáží rotoru kotoučové brzdy. Pokud je páčka rychloupínáku na stejné straně jako rotor kotoučové brzdy, existuje nebezpečí, že bude rotoru kotoučové brzdy překážet. Překáží-li rotoru kotoučové brzdy, přestaňte ji používat a spojte se s místem zakoupení nebo distributorem.
UPOZORNĚNÍ
- Pneumatiky by měly být před použitím nahuštěny na tlak označený na pneumatikách.
- Používáte-li prostředek k opravě defektu. Doba zahřívání
- Kotoučové brzdy mají určitou dobu zahřátí a brzdná síla se postupně zvyšuje, jak pokračuje doba zahřevu. Ujistěte se, že jste se vyhnuli jakýmkoli takovým zvýšením brzdné síly během používání brzd v době zahřívání. Stejná věc se stane, když jsou vyměněny brzdové destičky nebo rotor. +81-72-223-3210 / FAX:+81-72-223-3258
WEB: shimano.com
Email: contactshimano@shimano-eu.com
Zástupce pro EU:
Shimano Europe BV
Eindhoven, the Netherlands
Tel: +31-40-2612222
WEB: shimano.com
Email: contactshimano@shimano-eu.com
EU kontakt: https://bike.shimano.com/information/distributors-list.html
Doplňující informace
Kategorie: | Příslušenství na kola |
Určenie: | MTB |
Umiestnenie: | Zadné |
Typ kotúča: | Center Lock |
Materiál ráfika: | Hliník |
Upevnenie: | E-Thru |
Počet prevodov: | 12 prevodov |
Kontaktné Informácie - Shimano
Shimano INC (Japonsko)
Adresa:
3-77 Oimatsu-cho, Sakai-ku, Sakai City, Osaka 590-8577, Japan
Telefón: +81-72-223-3210
Fax: +81-72-223-3258
Web: shimano.com
Zástupca pre EÚ
Shimano Europe BV
Adresa:
High Tech Campus 92, 5656 AG Eindhoven, the Netherlands
Telefón: +31-40-2612222
Web: shimano.com
Email: contactshimano@shimano-eu.com
EU Kontakt:
Distributors List