Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu BIKEPEAK.CZ pro dodání na území České Republiky

 

I. Úvodní ustanovení

  1. Prodávající je podnikatel nebo obchodní společnost zabývající se primárně prodejem sportovního Zboží a výrobků - jízdních kol a cyklistických doplňků a potřeb. Prodávající uskutečňuje prodej výrobků a Zboží i prostřednictvím internetových stránek elektronického obchodu bikepeak.sk (dále jen „E-shop“ nebo „Bike Peak“).
  2. Kupujícím je každá fyzická osoba (spotřebitel) nebo právnická osoba (podnikatel), která prostřednictvím E-shopu kontaktuje Prodávajícího s úmyslem koupě Zboží, které Prodávající nabízí na E-shopu (dále jen „Kupující“).
  3. Zbožím se rozumí všechny produkty a služby, které se nacházejí v nabídce E-shopu (dále jen „Zboží“).
  4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupních Smluv uzavřených mezi Prodávajícím a Kupujícím, jejichž předmětem je prodej a koupě Zboží nabízeného na E-shopu. Koupí Zboží prostřednictvím E-shopu dochází mezi Prodávajícím a Kupujícím k uzavření kupní Smlouvy (dále jen „Smlouva“).
  5. Prodávající a Kupující jsou povinni se při jejich vzájemných smluvních vztazích založených na koupi Zboží prostřednictvím E-shopu řídit následujícími Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“), příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Z. z. ve znění pozdějších předpisů.
  6. Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím, který je fyzickou osobou (spotřebitelem) výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, jakož i souvisejícími předpisy. Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím, který je právnickou osobou (podnikatelem) výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, jakož i souvisejícími předpisy.

 

II. Uzavření Smlouvy

  1. Kupní Smlouva je smlouva uzavřená na dálku na základě elektronické objednávky Kupujícího.
  2. Zboží zobrazené v internetovém obchodě není právně závaznou nabídkou, ale nezávazný on-line katalog, a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na toto Zboží.
  3. Kupující zasílá návrh na uzavření kupní smlouvy Prodávajícímu  prostřednictvím vyplněného formuláře (nákupního košíku) na E-shopu.  Stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“ se Kupující zavazuje převzít jím objednané Zboží a za toto Zboží uhradit dohodnutou kupní cenu, cenu za doručení a platbu, je-li toto Kupujícím objednáno. Sjednaná kupní cena je cena, která je uvedena u jednotlivých Zboží na stránkách E-shopu. Cena za doručení a platbu je cena, která je uvedena u jednotlivých možností doručení a platby za objednané Zboží.
  4. Smlouva se uzavírá mezi Kupujícím a Prodávajícím, kterého si Kupující pro uzavření Smlouvy vybere v procesu objednávání, nebo mu byl určen automaticky podle místa dodání. Návrh Smlouvy (objednávka) bude akceptována zasláním potvrzení objednávky na e-mailovou adresu uvedenou v procesu objednávání nebo předáním Zboží k přepravě podle pokynů v objednávce.
  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění těchto podstatných náležitostí:
    1. kontaktní údaje Kupujícího - jméno a příjmení, bydliště, telefon a e-mail
    2. kód, cena a množství Zboží, které jednoznačně určují předmět objednávky (číselné označení Zboží podle druhu, uváděné v katalogu elektronického obchodu)
    3. vybraný způsob platby,
    4. vybraný způsob doručení Zboží, případně adresa pro dodání Zboží.
    5. výběr prodávajícího, který kupujícímu dodá Zboží při osobním odběru.
    6. Odeslanou objednávku E-shop neprodleně potvrdí e-mailem a zároveň sdělí Kupujícímu dostupnost a termín dodání Zboží. Všechny potvrzené objednávky jsou závazné. Prodávající se zavazuje dodat správný druh a množství Zboží v dohodnuté ceně dle objednávky.
    7. E-shop má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané Zboží. V takovém případě Kupujícímu ihned vrátí uhrazenou částku v plné výši, nebo mu nabídne náhradní Zboží, nebo jiné řešení, souhlasí-li s tím Kupující. E-shop má právo zrušit objednávku také v případě, že se nemůže zkontaktovat s Kupujícím (např. chybně uvedené nebo neuvedené kontaktní údaje, nedostupnost, apod.).
      1. Jestliže jsou Kupujícím objednávané služby, pak tímto Kupující vyslovuje souhlas s tím, aby mu byly služby poskytnuty před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy. Kupující tímto prohlašuje, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby.

III. Pokyny k odstoupení od Smlouvy

  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory obchodníka i bez uvedení důvodu ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí zboží kupujícím nebo uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby. Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání Zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy. O uplatňování práva na odstoupení od Smlouvy je Kupující povinen písemně informovat E-shop, který Prodávajícího v této věci plně zastupuje, zasláním oznámení o odstoupení od Smlouvy poštou nebo emailem (BIKE PEAK s.r.o., Mírová 854/37, Slovenská e-mail: shop@bikepeak.sk). Za tímto účelem může použít vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy umístěný na webové adrese E-shopu, jeho použití však není povinné. V oznámení je Kupující povinen uvést své osobní a kontaktní údaje (pro přesnou identifikaci), seznam Zboží, číslo objednávky případně faktury, datum koupě a číslo účtu pro vrácení platby. 
  2. Kupující má právo ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy Zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jako je obvyklé při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě. Odzkoušet však neznamená začít Zboží používat a následně jej vrátit Prodávajícímu. Kupující nemá právo vrátit Zboží Prodávajícímu pokud jeví jakékoli i jen nejmenší známky používání. Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti Zboží, včetně poškození obalu nad uvedený rámec.
  3. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
    1. poskytnutí služby, pokud poskytování začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
    2. prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele,
    3. prodej zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze,
    4. prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
    5. Kupující je při odstoupení od Smlouvy povinen vrátit E-shopu dodané Zboží, a to v kompletním a nepoškozeném stavu včetně štítků a visaček tak, jak mu byly dodány, spolu s doklady a dokumentací dodanou spolu se Zbožím a dokladem o koupi. Vrácení se uskutečňuje zasláním Zboží na adresu E-shopu (BIKE PEAK s.r.o., Mírová 854/37, 97247 OSLANY, Česká Republika, telefon: >3 e-mail: shop@bikepeak.sk), nebo jeho předáním na uvedené adrese, a to iv případě, že k převzetí Zboží využil odběrné místo Prodávajícího.
    6. Kupující je povinen zaslat / předat Zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Lhůta počíná běžet dnem doručení oznámení a je dodržena, pokud Kupující odešle Zboží zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty.
    7. Náklady na přepravu vráceného Zboží zpět při odstoupení od Smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 30 dnů nese v plné výši Kupující. Toto se týká i vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty. Doporučuje se přepravované zboží pojistit, v opačném případě vzniklé škody nese Kupující v plné výši.
    8. Při právoplatném odstoupení od Smlouvy je E-shop povinen převzít vrácené Zboží a vrátit všechny Kupujícím uhrazené platby týkající se vráceného Zboží, včetně nákladů na doručení z E-shopu ke Kupujícímu (s výjimkou vícenákladů souvisejících s výběrem jiného než nejlevnějšího standardního druhu doručení z 14 dní ode dne doručení odstoupení od Smlouvy a pokud vrácené Zboží obdrží E-shop zpět v této 14 denní lhůtě. V případě pozdějšího zpětného doručení Zboží se termín vrácení uhrazených plateb prodlužuje o příslušný čas.
    9. Obě dvě smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od Smlouvy v případě zjevné slovní, číselné, písemné nebo jakékoliv technické vady v ceně Zboží. Za takovou zjevnou vadu se považuje zejména zjevně odlišná cena než běžná cena pro takový typ nebo druh výrobku.

IV. Platební podmínky:

  1. Platbu je možné uskutečnit jakoukoli platební metodou umožněnou prostřednictvím E-shopu pro danou objednávku. Některé možnosti plateb jsou zpoplatněny. Výše poplatku je v procesu objednávání vždy uvedena pro vybraný způsob platby a danou objednávku a Kupující má možnost vybrat si z nabídnutých možností. E-shop si vyhrazuje právo nabídnout pro požadovanou dodávku jen určité způsoby platby.
  2. Ceny v E-shopu jsou uváděny v eurech a jsou včetně zákonem stanovené výše DPH.
  3. Zboží zůstává majetkem Prodávajícího až do zaplacení ceny v plné výši.
  4. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet, atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které kupující používá.

 

V. Dodací podmínky

  1. Dodání Zboží dle těchto VOP je možné pouze na území České republiky. Pro dodání Zboží do jiného státu v rámci Evropské Unie platí zvláštní ujednání, která budou Kupujícímu oznámena s potvrzením objednávky. Dodání Zboží mimo Evropskou unii není možné.
  2. Dodací lhůta na Zboží v nabídce E-shopu je ve většině případů následující pracovní den od potvrzení objednávky, maximální doba dodání je uvedena pro každé Zboží samostatně na stránce E-shopu u jednotlivého Zboží.
  3. Zboží se dodává pouze v množstvích běžných pro domácnost.
  4. Prodávající zajišťuje dopravu Zboží v cenách a způsobem, který si Kupující vybere z nabízených možností v objednávce:
    1. Osobním převzetím na vybraném odběrném místě Prodávajícího
    2. Přepravní / Kurýrní službou na adresu
    3. Přepravní službou Packeta / Balíková na výdejní místa nebo do samoobslužného boxu.
    4. Přepravní společností FedEX na adresu v případě objednání baterií.
    5. Místo odběru stanovuje Kupující vyplněním pravdivých údajů v objednávce Zboží. Za splnění dodávky se považuje dodání Zboží na určenou adresu nebo osobní vyzvednutí Zboží Kupujícím na adrese vybraného odběrného místa. Na vybraném odběrném místě je Kupující povinen vyzvednout zboží nejpozději do 4 pracovních dnů od obdržení oznámení o doručení Zboží na odběrné místo. V opačném případě se bude postupovat jako při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
    6. Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání Zboží zkontrolovat neporušenost zásilky. V případě zjištění porušení nebo poškození zásilky je Kupující povinen na tuto skutečnost ihned upozornit přepravce a sepsat s ním škodní zápis. 
    7. Spolu se Zbožím dodá Prodávající Kupujícímu tištěnou nebo elektronickou fakturu (daňový doklad), návod k obsluze a záruční list, pokud to vyžaduje povaha Zboží.
    8. Prodávající odpovídá za Zboží až po jeho převzetí Kupujícím.
    9. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného Zboží Kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce. Prodávající je povinen pro přepravu Zboží pojistit. Poškození Zboží během přepravy řeší E-shop po dohodě s Kupujícím dodáním nového Zboží nebo vrácením platby za Zboží Kupujícímu.

VI. Reklamační řízení

  1. Na Zboží zakoupené prostřednictvím E-shopu se vztahuje všeobecná záruční doba 24 měsíců. V případě, že Prodávající poskytuje na jednotlivé Zboží delší záruční dobu, tato bude uvedena u jednotlivých Zboží na stránce E-shopu
  2. Vyřizování reklamací se řídí záručními podmínkami konkrétního Zboží, Občanským zákoníkem, zákonem č. 108/2024 Z. z. (Zákon o ochraně spotřebitele) a zvláštními předpisy.
  3. Prodávající odpovídá za materiálové nebo výrobní vady včetně poškození Zboží při přepravě, takové vady je Kupující povinen neprodleně reklamovat v E-shopu, který Prodávajícího v této věci plně zastupuje.
  4. Záruka se nevztahuje na vady způsobené užíváním v rozporu s účelem, kterému zboží slouží, vady nebo poškození způsobené užíváním v rozporu s pokyny výrobce, s přihlédnutím k běžnému opotřebení bez relevantního vlivu na funkčnost zboží.
  5. Pokud prodávající odpovídá za vadu prodané věci, kupující má vůči němu právo na odstranění vady opravou nebo výměnou, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo od kupní smlouvy odstoupit
  6. Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady včetně práva podle odstavce 2, jen pokud vytkl vadu do dvou měsíců od zjištění vady, nejpozději do uplynutí doby 2 let.
  7. Vadu lze vytknout v kterékoli provozovně prodávajícího, u jiné osoby, o které prodávající seznámil kupujícího před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky, nebo prostředky dálkové komunikace na adrese sídla nebo místa podnikání prodávajícího nebo na jiné adrese, o které prodávající seznámil kupujícího při uzavření smlouvy nebo>.
  8. Kupující má právo zvolit si odstranění vady výměnou věci nebo opravou věci. Kupující si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měla věc bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné obtíže.
  9. Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti včetně okolností podle předchozího bodu těchto VOP.
  10. Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 ods. 1, pokud

a) prodávající věc neopravil ani nevyměnil,

b) prodávající odmítl odstranit vadu

c) věc má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně věci,

d) vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo

e) prodávající prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro kupujícího.

  1. Při posuzování práva kupujícího na slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy se zohlední všechny okolnosti, zejména druh a hodnota věci, povaha a závažnost vady. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodané věci a hodnoty, kterou by věc měla, pokud by byla bez vad.
  2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, jestliže se kupující spolupodílel na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Důkazní břemeno, že se kupující spolupodílel na vzniku vady a že vada je zanedbatelná, nese prodávající.
  3. Po určení způsobu vyřízení reklamace E-shop reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech může reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Pokud k převzetí předmětu reklamace E-shopem dojde v pozdější den, než je den uplatnění reklamace, tak lhůty pro vyřízení reklamace podle tohoto odstavce začínají běžet ode dne převzetí předmětu reklamace E-shopem; nejpozději však od momentu, kdy E-shop znemožní nebo zabrání převzetí předmětu reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má Kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
  4. Pro uplatnění reklamace Zboží je Kupující povinen kontaktovat E-shop e-mailem nashop@bikepeak.sk a zaslat fotografie zboží a vyplněný reklamační formulář s popisem chyby nebo vytknout vadu v . E-shop po dohodě s Kupujícím určí způsob dopravy reklamovaného zboží k posouzení do E-shopu.  Reklamační formulář je umístěn na webové adrese E-shopu. Pro uznání reklamace je nutné zaslat i záruční list (pokud bylo se zbožím doručeno) a uvést číslo objednávky případně faktury, na jehož základě bylo Zboží pořízeno. Reklamované Zboží se všemi náležitostmi je prioritně nutné doručit na adresu E-shopu (BIKE PEAK s.r.o., Mírová 854/37, 97247 OSLANY, Česká Republika, telefon: , e-mail: shop@bikepeak.sk), poštou, nebo po dohodě E-shop pošle kurýra na vyzvednutí zásilky na adresu udanou Kupujícím, nebo dohodne vyzvednutí na Z-POINTE Zásilkov.
  5. Reklamované Zboží musí být kompletní, včetně příslušenství.
  6. E-shop si vyhrazuje právo prodloužit dobu na vyřešení reklamace u Zboží, které je nutno zaslat na opravu výrobci. Doba se prodlužuje o dobu nezbytnou pro přepravu a opravu u výrobce. E-shop je povinen o této skutečnosti informovat Kupujícího předem.
  7. Kupující má právo na úhradu nezbytných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.

VII. Alternativní řešení sporů

  1. Kupující – spotřebitel – má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva. Pokud Prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě, nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby dle §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Sb.
  2. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná on-line.
  3. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a Prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

VIII.Zasílání obchodních a marketingových sdělení

  1. Registrovaný uživatel E-shopu resp. Kupující v souladu se zákonem č. 22/2004 Z.z., o elektronickém obchodu v platném znění, zaškrtnutím souhlasu se zasíláním novinek souhlasí a žádá E-shop o zasílání obchodních a marketingových informací souvisejících se Zbožím, službami nebo informacemi o E-shopu na elektronickou adresu určenou Kupujícím. Takový souhlas je v platnosti až do jeho odvolání oznámením na emailovou adresu.

IX. Vyloučení odpovědnosti za odkazy třetích stran

  1. Na E-shopu jsou použity odkazy na jiné internetové stránky třetích stran. BIKE PEAK výslovně prohlašuje, že nemá žádný vliv na styl a obsah propojených stránek. Z uvedeného důvodu se tímto výslovně distancuje od jakéhokoli obsahu na všech propojených stránkách třetích stran a tyto obsahy nepřebírá jako vlastní. Toto prohlášení se vztahuje na všechny zobrazené odkazy a na všechny obsahy stránek, na které odkazy vedou.

 X. Práva k fotografiím

  1. Majitelem všech práv k fotografiím je BIKE PEAK s.r.o.. Použití fotografií bez předchozího výslovného souhlasu není dovoleno.

 XI. Ochrana osobních údajů

  1. Zpracování osobních údajů se řídí ustanoveními Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů ao volném pohybu takových údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů).
  2. Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny na webové stránce e-shopu BIKEPODIUM (bikepodium.com / bikepodium.sk) v části Ochrana osobních údajů.

XII. Identifikační údaje a orgán dozoru

Provozovatel E-shopu BIKE PEAK:

Bike Peak s.r.o.,

Mírová 854/37,

972 47 Oslany

SLOVENSKO 

IČ: 31627633

DIČ: 202125

IČ DPH: SK20212504620462

 

Organ dozoru:

Česká obchodní inspekce (SOI)

Inspektorát SOI pro Trenčínský kraj

Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

  •  
    • obor výkonu dozoru

tel. č. : 032/6400 109, e-mail: tn@soi.skwww.soi.sk

 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti jejich zveřejněním na Webovém sídle Prodávajícího dne 01.07.2024.

 

 

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Nastavení ochrany soukromí

Používáme cookies k vylepšení vaší návštěvy této stránky, analýze jejího výkonu a sběru údajů o jejím používání. K tomu můžeme využívat nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje mohou být předávány partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies" souhlasíte s tímto zpracováním. Podrobnosti naleznete níže nebo můžete upravit svá nastavení.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík