Reklamace zboží
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá, a proto se postaráme o rychlé a férové vyřešení vaší reklamace. Níže najdete všechny potřebné kroky, jak postupovat dál. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení!
📦 1. Zabalte zboží

Nejprve důkladně zabalte zboží, aby se při přepravě nepoškodilo.
Abychom urychlili a správně identifikovali problém, prosím, vyplňte tento 📝formulář a vložte ho do balíku se zbožím.
Tyto údaje nám pomohou rychleji identifikovat váš případ a zajistit hladké a efektivní vyřešení reklamace.
Naším cílem je, aby byl celý proces pro vás co nejrychlejší a bezstarostný.
🚚 2. Odevzdajte reklamované zboží

Po důkladném zabalení zboží ho stačí donést na jakékoliv výdejní místo společnosti Packeta. Tato služba je pro vás úplně zdarma! Stačí obsluze výdejního místa nadiktovat speciální kód: 999 999
Vaši reklamaci tak můžete vyřídit rychle a bez jakýchkoliv nákladů na přepravu. ✅
✅ 3. Vyřídíme vaši reklamaci nebo vrátíme peníze

Reklamaci vyřizujeme vždy co nejdříve, zpravidla ještě tentýž den, kdy reklamaci přijmeme u nás. Reklamované zboží bude na základě povahy problému:
- opraveno,
- vyměněno za nový kus,
- nebo vám vrátíme peníze.
Reklamace kol

Vzhledem k tomu, že si uvědomujeme, že reklamace bicyklu je pro zákazníka velmi frustrující, zajistíme,
aby byla reklamace co nejrychlejší, nejjednodušší a bez jakýchkoli komplikací.
Proto v případě, že potřebujete reklamovat bicykl v záruční lhůtě, nás prosím kontaktujte:
📞 Telefonicky
✉️ E-mailem
Pokud je váš bicykl vybaven pohonem Shimano, máte ještě jednodušší cestu – každé z třinácti Shimano servisních středisek (SSC) na Slovensku vám bez problémů opraví a správně nastaví všechny komponenty Shimano na vašem bicyklu.
Stačí bicykl přinést a mechanik SSC vám rád pomůže. Vaši spokojenost bereme vážně a snažíme se, aby váš bicykl byl vždy v perfektním stavu.
Neváhejte nás kontaktovat – spolu to vyřešíme!
![]() |
Milan Barényi Vítěz mistrovství Slovenska v cyklokrosu, kategorie Masters B 2018. Držitel 40 různých titulů z celosvětových cyklistických šampionátů. Ve volném čase preferuje horskou cyklistiku a cross-country. Působí v Bike Peak jako zkušený Shimano certifikovaný SSC mechanik a rád vám pomůže s jakýmkoli technickým problémem na vašem bicyklu, nebo při výběru vhodného komponentu na našem e-shopu. V případě potřeby ho neváhejte 📞kontaktovat. |